۳۱ فروردین ۰۳

جزوه المپیاد شیمی

آیا از ایلام شانس کسب مدال المپیاد شیمی خواهم داشت؟

سوال کاربر شیمی‌پدیا ترنم:

سلام من دهمی هستم و ایلام زندگی میکنم و برای المپیاد در هفته یک یا دو بار کلاس میرم و در حال خوندن شیمی های دبیرستان هستم و تا تابستان تمام میشه و بعد از اون کتابای تخصصی تر . با هرکی که راجع به المپیاد حرف میزنم میگه نمیتونی سخته مرحله دوم قبول نمیشی ایلام کسی قبول نمیشه شهر های بزرگ شانس قبولی بیشتری دارن بهتره بیخیال شی ..سوال من اینه که واقعا من هیچ شانسی ندارم که قبول شم و مدال بیارم ؟؟ اطرافیان منو نا امید میکنن .من نمیدونم باید چیکار کنم

پاسخ مشاور تحصیلی:

سلام. اگر بحث شانس و احتمال باشد، باید گفت بله احتمال کسب مدال از تمام شهرهای ایران، به جز تهران و کرج و چند شهر بزرگ دیگر، بسیار ناچیز است (مثلا در حد 2 تا 3 درصد) ولی خب واقعا نمی توان گفت شانس موفقیت در المپیاد شیمی بدون شرکت در کلاسهای بسیار زیاد (نظیر آنچه در برخی مدارس تهران رخ می دهد) صفر است.
یک ایده خوب این است که المپیاد شیمی را با هدف تقویت کنکور بخوانید که در این صورت اگر هم قبول نشوید چیزی از دست نداده اید و در عوض درصد شیمی کنکورتان خیلی بهتر خواهد شد.

امتیاز دهید

مشاوره جهت کلاس شیمی

با برنده مدال طلای المپیاد شیمی و استاد کنکور

  • شما می‌توانید جهت مشاورۀ شرکت در کلاس‌های شیمی کنکور، تقویتی و المپیاد شیمی با برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی به صورت مستقیم در تماس باشید!
  • فقط در تلگرام: HosseinZamaninasab@

مشاوره رایگان است!

مطالب مرتبط

1 نظر

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات مرحله اول المپیاد شیمی

فهرست وسایل آزمایشگاه شیمی

سوالات مرحله دوم المپیاد شیمی
شرکت در کلاس برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی کشوری ۰۹۳۳۷۷۸۳۰۲۰